įmonės istorija

Nuo ralio iki betono pjaustymo
Andersas Jonsenas, „Tractive/Pentruder“ kūrimo grupės vadovas, 1974 m. pradėjo gaminti savo transmisijas. Savo darbinę karjerą jis pradėjo krumpliaračius gaminančioje įmonėje. Pats būdamas ralio vairuotojas, jis įžvelgė transmisijų tobulinimo potencialą ir netrukus įkūrė savo nedidelę įmonę, gaminančią pavaras ralio ir lenktynių reikmėms.
Atsirado pavarų dėžės betonui gręžti poreikis, ir Anderso buvo paklausta, ar jis galėtų ją pagaminti. Naudojant labai mažai išteklių, buvo sukurta gerai veikianti deimantinio gręžimo pavarų dėžė ir netrukus Andersas suprato, kad reikia efektyvesnių ir patogesnių naudoti betono pjovimo mašinų. Tai buvo novatoriško laikotarpio pradžia, lėmusi betono pjovimo mašinų projektavimo ir gamybos pokyčius.
Traukos sekvencinės pavarų dėžės automobilių sportui
Aštuntajame dešimtmetyje didžiąją dalį įmonės laiko užėmė betono pjaustymo darbai, o automobilių sporto dalis buvo nustumta į antrą planą. 1991 m. Andersas su žmona Ingrida pardavė betono pjaustymo verslą ir įkūrė naują įmonę Tractive AB, kuri specializavosi ralio ir lenktyninių automobilių pavarų dėžių kūrime.


„Pentruder“ – nauja pradžia betono pjaustymo rinkoje
Po kelerių metų naujų betono pjaustymo mašinų koncepcijų paklausa buvo didelė, idėjų ir gamybos įrangos jau buvo, todėl 1996 m. rinkai buvo pristatytas pirmasis „Pentruder“ sienos pjūklas.
Pirmasis rinkai pristatytas 25 kW galios hidraulinis sieninis pjūklas „Pentruder 6-16“. Dėl didelės galios ir naujoviškų savybių, tokių kaip labai mažas svoris ir patogi kreipiančioji sistema, taip pat laiką taupanti greito prijungimo diskinė jungtis, šis pjūklas iš karto sulaukė sėkmės. Nuo to laiko naujovės buvo diegiamos toliau, ir 2004 m. rinkoje pasirodė pirmieji aukšto dažnio sieniniai pjūklai. Šiandien aukšto dažnio pjūklai paplitę visame pasaulyje ir savo savininkams užtikrina didelį našumą.
Naujoji karta perima valdymą
Prie Ingrid ir Anderso Johnsenų prisijungė jų vaikai, kurie dabar vadovauja kasdienei „Tractive“ veiklai, todėl jiems liko šiek tiek daugiau laiko vėl dalyvauti automobilių sporte. Dabar Ingrid ir Andersas vėl kartu dalyvauja Europos istorinio sportinio ralio čempionate, ir labai sėkmingai!
